Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

A proč je pravda to co tvrdí ta paní a né to co tvrdí její exmanžel ?

0 1
možnosti
JN

J70i41ř37í 13N27o94s49e56k

19. 2. 2015 9:04

Protože paní tvrdí fakta a exmanžel nesouhlasil s rozvodem (z mnoha důvodů - i materiálních).

1 0
možnosti
OU
Foto

Já jsem s exmanželem komunikoval na facebooku a nestále mi nadával...

0 0
možnosti
EM

Takže podle vás je pravděpodobnější, že v Barnevernu pracovala jako pečovatelka alkoholička, feťačka a člověk, který se nedokáže postarat o vnučku? Jak budete obhajovat takový systém teď?

3 0
možnosti
JT

To, že někdo někde pracuje není záruka ničeho...Já nic neobhajuji. Já se zeptala p. Zdechovského ,proč je pravda co tvrdí jeden a né druhý - kromě toho, že se mi ta pravda hodí - na což mi nedopověděl..

1 1
možnosti
EM

Ona nepracovala "někde", ale jako pečovatelka Barnevernu.

1 0
možnosti
JT

A já pracovala v nemocnici jako zdr. sestra  o čem to vypovídá ? ( stejně si o mě myslíte svoje ) Proč vám  tato paní, přijde "kvalitní" když jinak sociálním pracovnicím nadáváte ? (kromě toho, že říká co se vám líbí ?)

0 1
možnosti
EM

Nikdy jsem sociálním pracovnicím nenadávala. Jinak se stále snažíte moji otázku obejít a neodpovědět. K čemu je dobrý sociální systém, který svěřuje odebrané děti do péče feťačkám (podle vás)?

0 0
možnosti