Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě dotaz, milý autore:

Těmi svými 3 firmami jste myslel basketbalový klub, vzdělávací spolek a firmu s desetitisícovým obratem, vše suma sumárum bez zisku? Tím argumentujete?

0 0
možnosti
Foto

http://www.commservis.com/ měl obrat 10.000 Kč? :-) Basketbalový klub není můj. A ten vzdělávací spolek, kde jsem měl na starost ČR a SK má celkově obrat 800 milionů EUR.;-)

0 1
možnosti
Foto

Nevím, jestli to děláte vědomě a nebo nevědomě. Kloním se k prvnímu a pak nejste příliš rovný člověk. 

Svými 3 firmami jste argumentoval, že nejste placen z ničích daní, protože dokážete vydělat a platit na daních (zřejmě) dost peněz.

Podle vašich informací:

- Commservis má vyšší obraty, ale na daních odvedl v řádech desítek tisíc korun, jinak byl ve ztrátě - to by nebylo ani na váš jeden měsíční plat

- vzdělávací spolek není výdělečná organizace, jak tedy můžete s ním argumentovat a uvádět jeho obrat? Asi je pro vás dotace=výdělek

- vaše 3. firma měla obraty desetitisícové - chápu, že jste jí dále nespecifikoval.

Suma sumárum: mlžíte, křivíte, fabulujete a oblbujete. Tím potvrzujete můj prvotní dojem. Nejste moc čestný a upřímný. Howgh.

1 1
možnosti
Foto

Promiňte, pana Macháčku, ale myslím, že byste se mi měl omluvit. Tvrdíte, že nejsem rovný člověk a přitom vůbec nerozumíte daňovému systému, což dokazujete v dalším příspěvku. Pokud chcete s někým diskutovat a hodnotit jeho čestnost a upřímnost, tak byste si měl nejdříve ověřit informace. Čekal bych od Vás trochu pokory. Například zisk firmy, ze které se počítá přímá daň neznamená to, kolik platíte daní - daně platíte z platu nebo DPH. A vzdělávací spolek je největší vzdělávací agentura ve střední Evropě? Promiňte, ale to, co jste nepsal, mě mrzí.

0 0
možnosti
Foto

Omlouvat se vám nemíním, protože jste nevyvrátil nic z mého tvrzení. A daním, zřejmě, rozumím víc, než vy.

Mně se totiž nelíbilo vaše oblbování, takže pokud vás něco mrzí, máte na čem u sebe pracovat.

0 1
možnosti
Foto

Tak proč mě o tom nepřesvědčíte. ;-)8-o8-o8-o

0 0
možnosti
Foto

Nemám o čem. Už jsem popsal hlavní body. Teď to bylo na vás.

Že je nechcete vnímat mne nepřekvapuje.

Omlouvám se, ale další výměna písmen s vámi je ztráta času. O zbytečnosti nemám zájem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.