Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D;-D;-D. Nechodím často nakupovat do sm. Ale co mě štve, že když se tam jednou za dva měsíce objevím a jdu najisto, zjišťuji, u cíle, že jsem najisto nešla. Položka byla přestěhována neznámo kam. Místo rybích produktů koukám na sušenky, které nechci. Najdu položku, zapamatuji si souřadnice a za asi dva měsíce jdu nakupovat s mužem a opět jdu najisto. Za jeho protestů, že tam to přece nemají jdu tam, kde to leželo minule a koukám zase sušenky. On smějíce se, že ženská všude zabloudí jde na staré místo, vezme svou oblíbenou rybí konzervu a jde dál. Já také a v duchu spřádám vražedné plány na toho kdo si vymyslel, že se zboží v regálech musí vyměňovat, že lidé potom utratí více. Nebo mají oni prodejci strach o naší kondici a tak nám tím přidají několik desítek kroků na zvýšení kondičky???;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

J52a95n98a 62M68a61j70o58v86á

18. 8. 2014 17:39

To jste napsal báječně, úplně to vidím a královsky jsem se pobavila :-). Můj (skvělý) manžel zase svého času čekal v obchodě skoro dvě hodiny, než dopekli máslové loupáčky. Chtěla jsem je k snídani a nepřidala alternativu. Dorazil krátce před obědem :-).

Ale to je mimořádka, je na nakupování šikovnější než já - mne to nebaví.

2 0
možnosti
Foto

No jo...to jsme my muži. Žena má přání a my je vše musíme vyplnit ;-)

0 0
možnosti

Zlatý pultový prodej :-)

2 0
možnosti

Dejte pokoj. Už se vidím, jak stojím v patnáctimetrové frontě, která čeká, až pan Zdechovský přečte seznam položek. Tak to totiž u pultového prodeje funguje. Jeden zákazník zdržuje všechny ostatní. :-)

1 0
možnosti

Mně jednou nějaký zmetek, zatímco jsem lovil v regálu, ukradl celý (zatím prázdný) vozík. Zpočátku jsem myslel, že jde jen o nějaký omyl, ale když vozík definitivně zmizel ve víru Všehomíra, pochopil jsem, že tomu troubovi šlo o mou desetikorunu v zámku vozíku. :-)

2 0
možnosti
Foto

Ale člověka to naštve, co? Když máte takových padesát položek jako já...;-D

0 0
možnosti

Popsal jste trampoty nakupování v supermarketu skvěle. Není nad radu psát tahák podle sortimentu od vchodu. Ale třeba Tesco je mistr v přehazování zboží v prodejnách. Vím,o čem mluvím. U nás nakupuje výhradně manžel (já špatně chodím), a někdy.se vrací pěkně....rozčílený. :-) Dík, že jste při pondělku zastoupil slunečné počasí.

2 0
možnosti
Foto

Moc rádo se stalo. Já se tomu dodnes směji ;-)

1 0
možnosti

Nechci být teda šťoura, ale nenapadlo vás dělat to opačně? Jako - v uličce se zeleninou se podívat, jako zeleninu mám na seznamu a nastrkat ji do vozejku, totéž v mase, drogerii, konzervách a tak. A na seznamu si to třeba odškrtat, když už je někdo takovej alzheimer, že si to nezapamatuje ani při pohledu do vozejku.:-)

1 0
možnosti

A98l75e13n75a 58O47u74z20k70á

18. 8. 2014 14:37

Martino - tohle jde, pokud jste zvyklá nakupovat a nejlépe, pokud si seznam napíšete sama, ev. víte, co hodláte nakupovat. Takhle jsem to zvládala levou zadní... ale kdo není zvyklý..... tak ho Pán Bůh opatruj :)

1 0
možnosti

jsou i horší storky, jako když si borec koupil v bufáči párky, a pak si odskočil pro pivo, a když se s ním vrátil ke svýmu stolku, tak s hrůzou zjistil, že se mu do párků pustil nějakej asi bezďák. Tak mu vynadal a vyhodil ho, nakousnutou nožku hodil do koše ale netknutej zbytek snědl, čímž se jakžtakž uklidnil. Dopil pivo a zvedl se k odchodu, když mu padl zrak na stůl za sloupem, kde byl opuštěný tácek plný párků, s již zaschnutou hořčicí;-D

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS