Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč se na mě usmívají cizí muži?

Tento týden jdu nakupovat do obchodu. Dostal jsem na nákup jako správný silný muž lístek s padesáti položkami a s připomínkou, abych nic nezapomněl. A tak si vezmu vozík a už si mířím mezi regály. Jdu na to systematicky, položku po položce. 

Muž na nákupu...někdy to opravdu stojí za toInternet

A tak nejdříve pro první máslo přejedu půlku supermarketu, pak zpátky půlku supermarketu pro chleba, jinam pro okurky…po chvíli zjišťuji, že můj systematický přístup položku po položce je naprd, protože lístek na nákup není uzpůsoben nakupování v supermarketu. Až nyní si všímám toho, že je napsán několika druhy propisek.

Rezignuji, odkládám košík mezi regály a utíkám hledat mýdlo. To není, jak jsem si myslel u drogérie, ale u dětských potřeb. Pak olivy, hořčici a kečup. Přiznám se, že moc nenakupuji a tak mi to hledání jednotlivých položek zabírá příliš hodně času. A tak vyrážím znovu na lov položek ze seznamu již bez pojízdného vozíku.

Kartáček, chleba, cibule, šunka, cukr, sůl, špenát, mouka, meruňky, rozinky, kuře…můj košík se začne povážlivě plnit, když si všimnu, že mě začal pozorovat nějaký vysoký urostlý a svalnatý blonďák. Usměji se na něj a pokračuji v nákupu. Jaký mám vybrat ten jogurt???

Vezmu ten největší a běžím ke košíku. U něho stojí chlap, který drží můj kartáček v ruce a prohlíží si ho. Tak už toho mám dost. Je to buď ochranka, nebo úchyl. Ale já tu přece nekradu. Jsem nervózní z toho, jak nic nemohu najít. Vrazím jogurt naštvaně do košíku a běžím pro rajčata a prací prášek.

Když se vrátím zpátky, drží ten chlap v ruce i můj jogurt. Ptám se, proč? Začínám být nervózní…co dělám špatně? Dám do košíku čtyřicátou osmou položku na mém seznamu - prací prášek a v tu chvíli zjišťuji, že mi někde vypadla nákupní taška. Musím se vrátit. Chlap na mě pořád kouká, drží jogurt a kroutí hlavou. Nevšímám si ho. Zahnu do vedlejšího regálu a vidím opuštěný košík s taškou, chlebem a okurkami…

Následujících pět minut bych se nejraději viděl, však víte kde. Chtěl jsem se tomu smějícímu muži za všechno omluvit, ale nebyl tam. Prostě i s košíkem a mým nákupem zmizel. A tak jsem mohl začít nakupovat znovu. Pro příště už vím, že když se na mě smějí cizí svalnatí muži, házím jim svůj nákup do jejich košíku.

Přeji hezký den a veselou mysl!

Autor: Tomáš Zdechovský | pondělí 18.8.2014 8:34 | karma článku: 34,59 | přečteno: 4636x
  • Další články autora

Tomáš Zdechovský

Reforma migrace musí vypadat úplně jinak

Nelegální a nekontrolovaná migrace představuje jeden z hlavních problémů, které nyní Evropa řeší. Už dlouhou dobu se budují ploty na vnější hranici, protože se 'zjistilo', že je děravá.

10.7.2023 v 7:15 | Karma: 17,25 | Přečteno: 519x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Tomáš Zdechovský

Německé levicové neziskovky pomáhají Rusku

Problematika šíření (nejen) ruské propagandy a dezinformací se už několik let řeší ze všech možných a myslitelných úhlů.

3.7.2023 v 7:30 | Karma: 23,70 | Přečteno: 776x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Tomáš Zdechovský

Učitelka šířila ruskou propagandu ve škole a skončila u soudu. Teď chce být ředitelkou!

Pro bezproblémové soužití mezi lidmi a vůbec fungování celé společnosti je nezbytná vzájemná důvěra. Záměrné šíření nepravdivých informací jde proti tomu a vyvolává v lidech pocit, že už nemůžou věřit nikomu.

26.6.2023 v 7:35 | Karma: 24,30 | Přečteno: 844x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Tomáš Zdechovský

Má Lukašenko jaderné zbraně, které svět neviděl?

Rusko rozmístilo na území Běloruska taktické jaderné zbraně a běloruskému prezidentovi Aleksandru Lukašenkovi vlivem toho očividně narostlo sebevědomí. Chlubí se a skoro až vyhrožuje celému světu, že má atomovky.

19.6.2023 v 9:59 | Karma: 13,70 | Přečteno: 254x | Diskuse

Tomáš Zdechovský

Opravdu jsou elektromobily tak skvělou alternativou?

Z neznámého důvodů stále převládá u mnohých přesvědčení, že vozidla se spalovacím motorem budou v dohledné době nevyhnutelně nahrazená elektromobily. Pochybnosti jsou ale rozhodně na místě.

12.6.2023 v 9:10 | Karma: 27,70 | Přečteno: 1011x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrah tělo ubodaného muže hodil do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno 

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  11:50

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Nezvládla jsem prodat svou práci. Neměla jsem lajky, řekla končící Langšádlová

25. dubna 2024  11:44

Ministryně pro vědu, výzkum a inovace Helena Langšádlová (TOP 09) se rozhodla podat demisi, protože...

  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.